Mitä hyvä palvelu sinulle tarkoittaa ja pystytkö vastaanottamaan hyvää palvelua?

Mitä hyvä palvelu sinulle tarkoittaa ja pystytkö vastaanottamaan hyvää palvelua?

Mitä hyvä palvelu sinulle tarkoittaa ja pystytkö vastaanottamaan hyvää palvelua? Tunnistatko milloin palvelu ei ole hyvää – aidosti? 

Minun mielestä hyvän palvelun aakkoset ovat

  • Ihmisen kohtaaminen (ei siis asiakkaan kohtaaminen vaan ihmisen kohtaaminen)
  • Ongelmanratkaisukyky
  • Asiakas tarpeen tunnistaminen ja kohdistaminen
  • Sitoutuminen mahdollisemman hyvään lopputulokseen. 
     

Hyvän ja huonon palvelun tunnistaa helposti, kohtaamisen sitoutumis-asteesta. Tunnetko että ongelmasi on ratkaistu, tarpeet tunnistettu ja sitouduttu toimintaan? Jos vastaat rehellisesti, voit tunnistaa hyvän ja huonon palvelun helposti. Itse koetan kuunnella ja tunnistaa mahdollisemman tarkasti asiakkaan tarpeen. Eristää tarvittavat ratkaisut ja esittää selkeän tuotteen joka on helppo ostaa. En odota että asiakkaan pitää tuntea tekniset termit ja toimintatavat saati sitten muut pienet nyanssit joita toiminta paino- ja mediarajapinnassa edellyttää. 

"Itse olen vastaanottanut hyvää ja huonoa palvelua ja koetan aina huonoa palvelua saadessani katsoa peliin, annoinko tarpeeksi tietoa jotta ongelmani voidaan ratkaista? Olinko selkeä ja suora palautteessa, päästiinkö maaliin joustavasti/ollenkaan? "

Meille kun tarjoat ongelman ratkaisua (tuot töitä) muista aina selkeyttää omat tavoitteet ja mielikuva. Kerää valmiiksi logot, ehkä jopa muutama malli tai kuvaa ranskalaisilla viivoilla mitkä ovat nykyisen toiminnan/viestinnän kipupisteet.  Meidän on helpompi ratkaista ongelmat kun kerrot vähän lisää ja mietit valmiiksi missä ja miten voisimme ratkoa pulmat. Me löydämme kyllä ratkaisut ja tekijät kunhan maali ja tavoite on selvillä. 

"On todellakin ”ok” tunnustaa ettei tiedä tai osaa jotain, me haluamme auttaa pyyteettömästi ja parhaalla mahdollisella tasolla."

Pitäiskö sinunkin testata jokin ongelma meillä?

 

Comments are closed.